zaterdag 19 oktober 2013

Wit op Wit

Ook deze kaart is weer voor de challenge van CCws en wel nr.95
De opdracht was dus buiten de sketch, maak een geheel witte kaart.
Alleen de stempel mag kleur op.

Dit is mijn kaart geworden

 Onder de geëmbosde stukjes zit Washi papier(ik geloof tenminste, dat het zo heet) Heb het al jaren in huis.
Ik heb geëmbossed met een heel oude blauwe fiskars plaat waarvan ik dacht, dat het met de Ebosser niet ging, maar nu heb ik dus uitgevonden hoe het wel gaat.

De pinguïn is weer ingekleurd met spectrum noir. en op de afdrukjes heb ik wat frantage gestrooid en verhit, is voor het eerst, dat ik dit gebruik en is even wennen. Ik hoop niet, dat het erg is, dat daar ook wat gouden spikkels inzitten

4 opmerkingen:

  1. Channah, wat een prachtige kaart heb je gemaakt.. super mooi en dat frantage ziet er erg mooi uit hoor. Prachtig kleurwerk.. Bedankt voor je deelname bij CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, leuk stempeltje ook!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje geworden, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen